مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-24اقتصادي

فارس من| پول گندمکاران تا هفته آِینده واریز می شود


معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: طبق وعده ای که دولت داده است، تا یک هفته آینده پول گندمکاران پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از فروردین امسال  خرید تضمینی گندم در کشور آغاز شده اما هنوز بخشی از پول آن به گندمکاران پرداخت نشده است، در این راستا کشاورزان خواستار پرداخت به موقع پول گندم هستند.

کاربران فارس با ثبت پویشی تحت عنوان مطالبات گندم کاران به موقع واریز شود ، در فارسِ من، اعلام کرده اند: خرید تضمینی گندم با بهای 15 هزار تومان جز ضعیف نگه داشتن قشر زحمتکش کشاورزان نیست.

این همه جلسه، تصویب و تبصره جز اتلاف انرژی چه چیزی است؟ دولت سال گذشته با تأخیر40 روزه مطالبه گندم کاران را پرداخت کرد و امسال قرار بود فوراً واریز کند اما واریز نشد این در حالی است که مطالبات گندمکاران باید به موقع واریز شود چرا که ارزش پول ملی امروز تا فردا ثبات ندارد؛ کشاورزان را حمایت کنید .

خبرنگار فارس برای بررسی این موضوع سراغ علیرضا مهاجر، معاون وزیر جهاد کشاورزی رفت؛ وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سؤال که چه زمانی مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد؟ گفت: دولت گفته بود که پول گندمکاران را در دو هفته آینده پرداخت می کند و یک هفته هم از این زمان گذشته است و طبق وعده دولت، تا یک هفته آینده باید پول گندمکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پول گندمکاران تا هفته آِینده واریز می شود

فارس من| پول گندمکاران تا هفته آِینده واریز می شود